Vädret har fått styra dagen

Vad hände med det fina sommarvädret!? Ok, förhoppningsvis var det bara ett bakslag som varade idag och imorgon är det sol igen ;)
Dagens väder var riktigt ruggigt och det sög orken ur mig/oss vilket resulterade i att jag, Johan och Alva sov tillsammans i sängen när det var dags för skrutts eftermiddagsnap, mysfaktor på hög nivå! Och sen var det dags att åka iväg och kika på Johans korpenfotboll, perfekt tid för fotboll eftersom det annars brukar vara matcher på vardagskvällar runt halv niotiden, så det var riktigt typiskt att det var pissväder rent ut sagt. Det regnade non-stop och blåste det som bara den, så jag och Alva gick in och värmde oss i cafeterian titt som tätt. Dagens väder fick även avgöra dagens middag, PIZZA och kvällens mys blev Ben&Jerrys. Nu ska jag ta och lägga mig på soffan med min älskling coh kika lite på VM-finalen, så just nu i skrivande stund gör det inget att det regnar, men imorrn hoppas vi på uppehåll ;)


Skrutt var riktigt glad igår morse när jag öppnade dörren och hon för första gången fick krypa ut på altanen utan att mamma/pappa sa ajabaja =) Gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0