Öppna förskolan stängd, suck...

Öppna förskolan var stäng imorse, suck. När vi kom dit satt det en lapp om att det var picnic nere i Fornuddsparken vid fint väder, hmm enligt mig är regn inte fint väder, men, men. Så jag och skrutt vände på klacken och tog bussen upp till centrum och köpte dammsugarpåsar. På vägen hem ringde Jennie och frågade om dom kunde komma förbi en sväng, lite lek och sällskap tackar vi mer än gärna ja till. Så när vi kom hem så var Jennie och Ella redan här =) Det blev lek och lunch för tjejerna och kaffe och skitsnack för mig och Jennie. Sen fick det bli en välbehövlig promenad i ruskvädret så att tjejerna fick sova lite. Men sen blev det raka vägen hem för städning och nu är äntligen golven dammsugna och våttorkade, jippie. Badrummet och köksbänken får vänta till senare för nu tar jag en välbehövlig paus för lite lek och mys med min fina dotter.
Att njuta av Alva är viktigare än lite skit i hörnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0