Tidiga morgnar

God morgon!

Här startade Alva dagen vid fem, men vi låg kvar i sängen och halvsov till klockan sex. Ok, jag halvsov, skrutt ville krypa runt så jag fick hålla i hennes ben så att hon inte kröp iväg för långt, haha. Men att Alva vaknade klockan fem klagar jag egentligen inte på med tanke på att Jennies lilla Ella valde att slå upp sina blå kl 03.50, stackars Jennie!! Men hon är starkt och orkar gå upp vid den tiden och ändå vara en fungerande och glad människa trots väldigt tidiga morgonar, I´m impressed ;)

Vi ska alldeles strax bege oss mot öppna förskolan för lite lek och sen blir det nog en hemmadag, om det inte dyker upp något annat spännande!?? Förslag!??


När jag var inne i badrummet och sminkade mig passade skrutt på att utforska lite i hallen och här har hon precis hittat sina fina Pumaskor som inspekterades för fullt. Gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0