Sol, sol, underbara sol!

Ännu en underbar dag med strålande sol går mot sitt slut. Jag tror bestämt att sommaren är här för att stanna, jippie!
Vi startade dagen med att redan vid halv nio gå över till grannen för lite lek på altanen, kaffe och kladdkaka. Sen kom höggravida Sanna förbi med sin vackra mage och vi tog en härlig promenad i den strålande solen till apoteket för att inhandla solskyddsfaktor 50 till skrutt. Blir lycklig av att se Sanna och hennes gravida mage, alla känslor som fanns när jag själv hade min stora mage med skrutt i kommer tillbaka och jag minns all den förväntan, nyfikenhet och för att inte tala om längtan efter att snart få träffa den lilla skrutten som gömt sig i magen i nio månader. Tänk, snart får Sanna uppleva lyckan och kärleken till sin lilla knoddas som lever rövare i magen. Jag väntar med spänning på att få sen henne/honom =)

På eftermiddagen blev det en liten promenad i solen med Marlene och Melina, och sen blev det en massa lek hemma. Grabbarna har byggt på altanen, så nu finns det en trappa, wihoo och imorrn börjar dom lägga, hmm, golvet (?) haha, jag vet att det inte heter golv, men ja, ni förstår vad jag menar...

Nä, nu ska jag ta och smörja in mig med lite after-sun för idag har jag allt lyckats få lite bränna och förhoppningsvis stannar den kvar i några månader!?? Ses imorgon, kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0