Rösta, rösta, RÖSTA ;)

Nu är Alva med och tävlar i Vi föräldrars omslagstävling... Så kom igen nu, RÖSTA på vår lilla skrutt så att hon får pryda omslaget som kommer ut den 31 augusti. Tyvärr får man bara rösta en gång, fast man kan ju alltid rösta från olika datorer så kom ihåg att rösta hemmifrån, jobbet, skolan, kompisar osv, osv ;) KOM IGEN NU!

Klicka på länken nedan för att rösta (sen klickar ni på stjärnan under/brevid bilden..):

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32698&_ad_is_verified=y

Alva tackar på förhand för era röster ;)



Alva tyckte (ok läs mamma tyckte) att vi skulle tävla med blombilden, för är det vår så är det ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Nu finns det inte många datorer på jobbet att rösta från :/ men vilken tur att det gick att rösta två gånger från min egen efter att adb killen varit och uppdaterat något på min dator :)

Så nu är det bara att heja och hålla tummarna för Alva!!! Ska ännu försöka få Alvas pappas farbror att rösta från sin dator eller så måste jag göra det :)

Om du vill Madde så gå in på alminy.blogg.se där ser du min (=Johans kusin) dotters blogg. Vissa miner på min dotter ser jag Lotta (Alvas faster) i och liiite ser jag Alexandra i Alva. Framförallt då Alexandra var liten ...

2010-05-20 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0