Måndagmorgon

God morgon!

Ny vecka och nya tag.
Alva ligger och tar en morgonnap och jag har precis njutit av lugnet och en kopp te. Idag ska vi ta en sväng till öppna förskolan för lite lek och sen blir det inhandling av dammsugarpåsar. Så i eftermiddag är det operation städning som står på schemat. Det känns alltid skönt att ha det nystädat när veckan börjar så att man känner att man kan hitta på saker med gott samvete utan att huset förfaller ;) Imorrn har vi en "fullspäckad" dag. Vi ska träffa Emma och Tyra för lite lek, fika och skitsnack och så ska även jag och Alva på Blogglunch. Anmälde mig till Bonniers familjenätverk över bloggar så imorrn är vi inbjudna på blogglunch på Volvos showroom i Kungsan. Det ska bli riktigt kul och intressant. Bugaboo, VI föräldrar, POP och Plan ska informera om nyheter, spännande. Så vi ser verkligen fram emot morgondagens äventyr. Men idag är idag så nu ska jag ta och göra iordning mig så att vi hinner till öppna förskolan när skrutt slår upp sina vackra blå.



Kommentarer
Postat av: Sandra Sörlöv

Hej Madde! Kom på att jag kunde kika in här :) Så tråkigt att vår tråd på FL verkar ha dött ut ju. Vore kul att ses någon dag! Så skriv gärna på FL, eller på Facebook om du har det, eller maila :) Kram Sandra & Lycka

2010-05-10 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0