Måndag och ny vecka

God morgon, eller nja, morgon och morgon, här hemma gick vi upp vid halvsexsnåret på madams begäran. Men nu ligger hon och tar sig en välbehövlig förmiddagstupplur och har redan sovit i en timme, minns inte när det inträffade senast!?? Egentligen borde jag också passa på att vila lite, men jag kände att det fanns en massa annat att fixa med och det är lika bra att passa på när älsklingen sussar, allt går lixom lite snabbare och mer effektivt ;)
Jag har hunnit med att ringa vårdcentralen och bokat återbesök för Alva (öroninflammationen), städat av i köket, gjort toast åt mig, klätt på mig, sminkat mig, bäddat sängen, kikat lite på tv, gjort vagnen redo för öppna förskolan och snart ska jag ta tag i tvätten, effektivitet är underbart ;)
NJUT av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0