Kläder, kläder, underbara kläder

Så himla härligt, igår efter Leahs kalas åkte jag, Johan och skrutt iväg till Nacka forum för att shoppa, shoppa till mig! För när jag fyllder år så fick jag nämligen underbara presenter, två jätte fina armband, en fotbehandling&benvaxning, blommor, mousserande vin, en jordgubbsplata, läppglans, bodylotion och en massa, massa presentkort. Tråkig som jag var hade jag önskat mig presentkort i present, inte för att jag inte litar på andras smak, men det var så sjukt längesen jag tokshoppade åt mig själv, all shopping numera är till vår lilla prinsessa, inte helt fel det heller, men min garderob är så  tråkig för tillfället. De sommarkläderna som är snygga och som jag fortfarande gillar hade jag hela förra sommaren,trots att jag var gravid. Det funkade hur bra som helst eftersom det var en massa tunikor, trikåklänningar, leggings etc, men nu är dem tyvärr inte lika roliga längre ;) Så nu har det kliat i mina shoppingfingrar allt för länge och igår fick jag äntligen shoppa loss =)

Johan tog hand om Alva och jag sprang runt och provade plagg, efter plagg, efter plagg och kom hem med en massa fina toppar, leggings, klänningar och mina nya favoritjeans från G-star (Design Liv Tyler). Och det bästa av allt, jag har fortfarande presentkort kvar, så mer shopping ska det bli!

Tack till alla underbara, släkt och vänner för en härlig födelsedag och jättefina presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0