Jag hittade in till "kontoret"

Tjoho, nu har jag äntligen pallrat in mig på "kontoret" och slagit på datorn så att det blir lite bloggande på riktigt och inte bara från mobilen ;)

Imorse sov Alva, hör och häpna till HALV ÅTTA, riktigt skönt måste jag säga och om jag har riktigt, riktigt tur så kanske det är en ny trend!?? *peppar,peppar* Men imorgon förväntar jag mig sovmorgon igen för då är det min födelsedag så då får Johan ta morgonpasset. Usch, det låter hemskt att säga morgonpasset, det låter så negativt, jag ändrar mig: Imorgon förväntar jag mig sovmorgon igen för då är det min födelsedag så då får Johan äran att gå upp och leka och mysa med vår underbara skrutt, medans jag sussar kudden ;)

Dagen började som sagt lite senare än vanligt, jippie och sen fortsatte den ännu bättre eftersom våra fönster numera skiner som bara den. Och inte är det jag eller Johan som har varit duktiga utan vi anlitade faktiskt fönsterputs, 250kr för alla fönster! tacka vet jag rutavdraget... Varför har vi inte haft fönsterputsare tidigare!?? Jag har i alla fall bestämt mig för att om rutavdraget fortsätter att finnas så ska jag aldrig mer putsa fönstrena själv utan unna mig lyxen att betala någon att göra det åt oss, så skönt och inte en enda flammig fläck som det alltid brukar bli när jag tvättar fönstrena.

Efter fönsterputsningen bar det av till Nacka Forum för att inhandla Leahs födelsedagspresent, för på söndag ska Alva gå på sitt allra första kalas och då måste man ju ha paket med sig ;) I forum sprang vi på Christine&Ellie, Anna&Leah och Jill&Vincent så vi fick lite sällskap, innan det var dags för hemgång.
Väl hemma blev det lek och fika ute på altanen och rätt som det var var det kväll och dags för sängen, i alla fall för skrutt, jag och Johan ska nog lyckas hålla oss vakna ett tag till, kanske njuta av ett glas vin ute på altanen och njuta av det vi har och bara vara =)

Nu säger jag godnatt till er alla och så ses vi igen imorgon på min födelsedag =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

grattis på födelse dagen :) ha det så bra

2010-05-29 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0