Grus och grått

Skrutt ligger för tillfället coh sover ovanpå Johan i soffan. Dom är så fina när dom ligger där tillsammans, skrutt sovandes med täppt näsa och Johan halvsovandes och pussar titt som tätt på vår lilla älskling. Det är riktig lycka att få se hur mysigt dom har det. Och jag blir så lycklig över att ha båda två i mitt liv, TACK, vem man nu ska tacka ;)

Idag har vi inga större planer, Johan ska åka och slänga lite plankor och skit från tomten. Jag och Alva blir nog hemma i väntan på bättre väder, haha. Johan påstår att det ska bli bättre framåt eftermiddagen och jag hoppas innerligt på att hah har rätt för just nu är det på tok för grått ute. Men grått väder ute innebär att det får bli fix inne...

Jag skulle verkligen behöva dammsuga här hemma eftersom det kommer in hur mycket grus/lera/sand/jord så fort man går in genom dörren och denna jord/sand/lera/grus sprider sig som en löpeld genom huset, suck, men, men det är bara att bli bundis med dammsugaren och dammsuga titt som tätt. Det enda lilla problemet som sätter käppar i hjulen är att dammsugarpåsarna tog slut igår så när skrutt vaknar så får det allt bli en sväng till affären för att inhandla nya och sen ska det dammsugas. Detta blogginlägg ledde mig alltså fram till att dagens plan som får bli att inhandla dammsugarpåsar. Men en fika och lite lek ska vi nog kunna klämma in också ;)

I hopp om att solen tittar fram lite senare önskar jag alla en underbar söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0