Flyttdag

Just nu halvligger jag i soffan och är helt slut efter att ha hjälpt mamma med flytten, men nu är det äntligen över och  hon bor nu i sin efterlängtade tvåa på markplan. Tyvärr så missade vi Hannas födelsedagsmiddag, men det lovar jag att vi gottgör för Alva vill allt fira sin kära storkusin med buller och bång!! Johan åkte iväg på pokerkväll med grabbarna för ett tag sen så ikväll är det bara vi tjejer hemma. Alva sover och trots att jag är supertrött så slog jag till på att läggs upp, stryka och hänga upp köksgardinerna. Det var verkligen på tiden med tanke på att jag köpte dom för TVÅ månader sen, men bättre sent än aldrig och nu hänger dom äntligen där så fint. Funderar på att mjuka upp kroppen med ett bad och sen en stund på spikmattan, ja då får det bli... Håller tummarna gör att skrutt inte slår till på att vakna när jag ligger badet, (hoppas att jag inte jinxade nu!?) Köpte faktiskt nya Mama idag, så nu blir det egentid i badet, Lovely :) Njut av kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0