5 liter 49kr, 30 liter 135kr?? HUR??

12 timmar och 44 minuter sedan jag skrev det förra inlägget. Snacka om att jag numera stiger upp med tuppen (läs Alva), med tanke på att klockan faktiskt inte är så mycket och vi har hunnit med en massa skoj idag!

Dagen spenderades inte alls på Andys utan vi fick följande härliga sms av Sanna:
Hej! Har ni några planer idag? Annars är ni välkomna till strand och hänga med mig, ta en prommis till vattnet eller alby, äta äppelpaj med glass och leka på världens coolaste lekplats? Blir ni sugna du och skruttan? =)
Vem tackar nej, till ett sånt härligt erbjudande!?? Inte vi i alla fall, så med andra ord har dagen tillbringats med Sanna, promenad till vattnet, äååelpaj&glass och lekplats. När Alva nlir lite äldre kanske den får kvala in till världens coolaste, men för att den ska få vara världens coolaste lekplats bör man vara över 1 meter lång ;)

När vi kom hem på eftermiddagen lekte jag och skrutt så att det stod härliga till, tittut, kurra gömma, bollkastande, kryptävling osv. Kul hade vi ohc sen bar det av till Bauhaus för att köpa våra efterlängtade möbler, men inte blev det några möbler, suck, dem var SLUT! Men, men inte gråter vi för det utan vi åkte vidare till Maxi och hittade fina utemöbler där istället, men suck, där var bordet SLUT, men där får dom i alla fall påfyllning och förhoppningsvis redan imorgon *peppar,peppar* snart har vi utemöbler, jippie!
När vi ändå var på Maxi passade vi på att köpa blöjor och välling till skrutt och jag har en fråga...

Hur går denna ekvation ihop!??

5 liter välling kostar 49kr.
30 liter välling kostar 135 kr.


Dvs, om man köpte det stora paketet (som för övrigt innehåller 6st,5 liters förpackningar) så tjänar man 165kr!! Det är ju helt sjukt, att jag inte upptäckt det tidigare, numera blir det definitivt BIGPACK när det ska inhandlas välling igen. Go, MAXI ;)

Haha, det känns nästan som att jag lyckats shoppa värsta snygga/dyra jeans på halva, halva reapriset, hmm snacka om att livet förändrats, men dock enbart till det postiva!

Nu ska jag ta och gå ut till min underbara karl som står och målar våra stolpar och sen blir det en kopp te på  den möbellösa altanen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0