Vi har precis kommit hem från en kanondate...

img_0048 (MMS)

Vi har precis kommit hem från en kanondate med Jennie och Ella. Först lek på öppna förskolan, sen promenad i det underbara vår vädret, lunch på Kumla herrgård (tack, jennie, nästa bjuder jag på!), latte utomhus på Svallings, promenad hem, påskpyntade rosenbusken och bu lapar jag sol och njuter av livet medans skrutt sover i vagnen... Jag är så lycklig och tacksam för mitt liv, min familj, våren, skatteåterbäringen och att jag får möjligheten att njuta av livet tillsammans med nära och kära! LIvet leker och jag är så lyckligt lottad! Tack Johan för att du är den du är och tack för att vi skapat det vackraste av allt, vår alldeles egna lilla skrutt, vår lilla Alva, mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: jennie





Ja, det var verkligen en super dag! Det vackra vårvädret gör en så lycklig. Och självklart bidrar lilltjejerna till det hela också!

Vi ses!

2010-03-30 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0