Underbara kommentarer =)

Ibland har jag lite extra tid för datorn och det har jag just nu och då är det alltid lika kul när man ser att man fått en kommentar här på bloggen. Elin, jag har köpt Alvas solglasögon på Lindex, 29kr och 50 öre, snacka om kap =) Ska ta och köpa ett par med svarta bågar också så att hon kan matcha mamma ;) Klart att Jullan också ska ha ett par... Om dom inte har dom nere hos er så tycker jag att ni tar tåget till Stockholm för en fikadate...Vore kul att träffas även på riktigt och inte bara på nätet ;)

Apropå kommentarer, vore kul om ni som läser lämnar en kommentar så att jag vet vilka ni är, men självklart så är det helt frivilligt, men kul vore det ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh TACK för fint svar! =) Ska kika om de har här på Lindex! Annars kommer jag GÄRNA och hälsar på er hihi. Sköt om er. Krama om Alva från oss.

2010-03-10 @ 07:29:43
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0