torsdag

Här hemma leker vi för fullt. För några veckor sen var det mer regel än undantag att Alva somnade 45-60 minuter någongång mellan kl 7 och 9, men inte längre. Nu är det en kort powernap på 15-20 minuter som gäller, men jag håller tummarna för att hon snart börjar med sina längre morgonnaps igen för jag saknar dom, jag behöver dom ;)

Idag ska vi nog ta oss till mammas jobb och hälsa på en snabbis innan vi ska möta upp Christine, Jill och Mia med bebisar. Närmst på schemat för dagen är att vi ska ta och göra iordning oss och sen ska vi nog ta en promenad så att skrutt får lite välbehövlig sömn och jag får lite frisk luft. Tänk om ändå solen kunde ttta fram även idag...

nu ropar skrutt på mamma... Måste kila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0