Sömnkontot ligger på MINUS

Johan somnade precis på soffan, skrutt sover och jag har precis tagit ett varmt bad, lovely!
Jag funderar på fullaste allvar att släcka alla lampor, stänga av datorn, krypa ner i sängen och SOVA! Jag är så fruktansvärt trött, vet inte riktigt varför fast en faktor kan ju vara att jag i fredags gick och la mig vid ett och Alva valde att vakna vid halvsex igår morse, med andra ord på tok för lite sömn. Fast i förmiddags gick jag och la mig 1½ timme medans skrutt lekte och härjade med pappa, men jag är trött ändå. 
I och för sig är det inte så konstigt med tanke på att jag inte sovit en endaste hel natt utan uppvak och amning sen den 2 september.. Herregud, ett helt halvår utan en hel natts sömn, helt sjukt vad man klarar av. Jag som alltid varit den tröttaste av de trötta, lagt mig alldeles för sent och gått upp mitt på dagen, men ändå tycker jag inte att sömnbristen påverkat mig allt för mycket mer än att jag vissa dagar känner mig helt slut, som just nu. Men oftast så är jag pigg och glad, tror nog att amningshormonerna gör sitt, men mest av allt gör skrutt. Det är det bästa som finns att vakna upp och se hennes stora leende som får mig att smälta. Skulle inte för allt i världen byta bort någonting i mitt liv, inte ens sömnbristen... Jag är så TACKSAM för att jag har världens finaste unge och världens finaste Johan i mitt liv,min alldels egna lilal familj, Ni är underbara! Jag älskar Er!

Nä, nu ska jag göra som restan av familjen, SOVA.. God natt och dröm sött!!

Kommentarer
Postat av: juha heinonen

jag kollar eran blogg sa ni vet massor med kramar fran morfar

2010-03-11 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0