Onsdag och snart kommer våren =)

Onsdag, inte konstigt att skrutt börjar bli stor nu med tanke på att tiden bara springer iväg.
Idag skulle vi egentligen till bvc med mammagruppen, men igår ringde vår bvc-sköterska Jenny och sa att den tyvärr blivit inställd då hon var hemma med sjuka barn och ingen annan kunde hålla i gruppen, tråkigt, men inget att göra åt. Så det blir mamam/bebis promenad som vanligt på onsdagar och sen blir det premiär för rim&ramsor på Biblioteket. Jag tror och hoppas verkligen att Alva kommer att gilla det. Efter rim&ramsor blir det raka vägen hem för då får vi fikabesök av mamma och en barndomskompis mamma. Hmm, har inget fikabröd hemma så jag kanske borde vara lite duktig och slänga hop en sockerkaka eller något annat enkelt innan det är dags att möta upp mammorna. Får se hur jag gör, men idag ska vi i alla fall ha kul och NJUTA av SOLEN!

För övrigt jag och Alva sjöng en ny spng igår, text: Madde och Alva Melodi "vi der det snöar..."

Vi ser det töar, vi ser det töar, det var väl roligt HURRA,
nu kommer våren, nu kommer våren som vi har längtat HURRA,
nu tar vi solstolar fram och brillorna på och sen vi går ut på ASFALT tjohej vad det går =)

Snart vår och tro mig vi längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0