Ny kärlek!??

Ska min kärlek till Ben&Jerrys Wisch bytas ut ikväll!??
Tänk, en glass med jordnötssmör, kakdeg, choklad och vanilj, det kan inte bli mer än gott eller jo, kanske lite för mycket av det goda!?? Det återstår att se... Tänk att en överraskining i form av en glass kan göra ens kväll när man står och diskar, livet och dess vändningar är underbart! Tack älskling för att du gör mig lycklig varje dag!



Nu ligger den på diskbänken och väntar på att bli sådär lagom smält, yummie! 

Uppdatering:
Glassen var riktigt god, men tyvärr lite för mycket jordnötssmör för min smak så jag håller mig till Wish, fast om någon ger mig en sån här glass så tackar jag definitivt INTE nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0