Måndag morgon

Jag har precis ätit en semla (!) till frukost, illa, jag vet, men om ett tag blir det riktig frukost. Glömde äta semlan igår och den stod där i kylen och tittade på mig så jag kände att det var lika bra att äta upp den direkt.

Idag tror jag att vi ska sikta in oss på öppna förskolan, både den här i Trollbäcken som har öppet på förmiddagen och sen den i centrum som har öppet på eftermiddagen. Golven här hemma är ju som sagt nyoljade och då kan madam inte springa runt och leka i gåstolen och babygymmet är inte så roligt några längre stunder. Med andra ord är det lika bra att fly fältet till ställen där vi kan leka och härja fritt och vad passar då bättre än öppna föskolan!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0