Latte och tapetjakt

Äntligen har vi lämnat husets fyra väggar(varför säger man fyra väggar!?? Vi har väl fler än så, eller??) för en sväng till centrum, halsflussen till trots ;) Alva var helt lyrisk på bussen och tittade på allt och alla, man såg på henne att det var ett tag sen hon fick ge sig ut på äventyr med mamsen och även jag strålade ikapp med henne, lycklig över att få lite frisk luft. Väl i centrum blev det en sväng förbi Lindex där klänningen byttes mot en jätte fin "tunika" sen snabbt in på Ica och sen gick vi och köpte en efterlängtad latte till mig, veckans första och ack så god... Jag är verkligen ingen kaffedrickare i vanliga fall, utan mer en tedrickare, men en latte då och då, (läs när man är i närheten av espressohouse/Waynes) sitter aldrig fel. YUMMIE!

När vi kom hem så var Johan redan hemma och höll på att fixa i min (ok, vår, men min dröm) blivande walk-in-closet så jag och skrutt åt lite mellis och sen åkte hela familjen iväg för att kika på tapeter till garderoben. Jag hittade en favorit och Johan gillade den också, så troligen blir det den, men jag tänker inte avslöja något än utan ni får helt enkelt hålla er tills ni får se slutresultatet...


Mor och dotter på vift...


Jag låter bilden tala för sig själv...


Bäst att sitta på pappas axlar så att man kan hojta till om man ser någon fin tapet som mamam och pappa missar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0