Godmorgon Fredag

God morgon!

Här har det varit en natt med en hel del uppvak, men det är kanske inte så konstigt när skrutt fortafarnde har 39graders feber, stackars liten. Vid halv sex imorse tyckte skrutt att det var dags att gå upp, men jag var på tok för trött så Johan gick upp och myste med Alva och jag kunde ligga kvar i sängen och sova lite till. Den sömnen behövdes, tro mig... Men nu är vi "pigga" och redo för en ny dag. Hmm, ordet pigg kanske är lite överdrivet, men vakna är vi i alla fall,men jag tippar på att vi snart tar oss en liten morgonnap och förhoppningsvis försvinner den dumma febern med hjälp av lite sömn.  Men vi är i alla fall redo för en underbar fredag och hoppas på SOL!!

NJUT av dagen!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig lilla Alva! Och starkt jobbat mamma och pappa som kämpar på. Här i Katrineholm skiner solen redan, hoppas den kommer till er snart. Jag ska ta mig ett snack med den så kanske jag kan ordna det ;) Kram från mig och Julia

2010-03-12 @ 07:42:17
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0