Fixarsöndag

Idag har vi haft en riktig fixarsöndag här hemma. Jag och Alva har städat och Johan har byggt i garderoben så nu kan vi äntligen sova i sovrummet igen, jippie, men i natt tar jag och sover på soffan. Eftersom skrutts rum ligger helt i andra delen av huset (ok vi bor inte så stort, men både hall, badrum, kök och vardagsrum ligger emellan våra sovrum) så känns det lite väl att gå från att sova i extrasängen i hennes rum till att sova i vårt sovrum, så jag tar en liten mindre flytt i natt ut till soffan och sover där så att jag vet att jag hör henne och sen kan jag flytta in i vårt sovrum, men barnvakten får allt ta och flytta med mig in dit ;) Men oj, vad skönt det kommer att bli att inte vakna av småljuden och förhoppningsvis kommer det även bli lättare att få bort nattamningen när jag inte sover så nära vår älskade lilla skrutt.

Efter en hel dag av fixande så blev det köpepizza till middag och även mamma bjöds på pizza som tack för hjälpen för att hon ännu en gång tvättat åt oss. Tack, du är underbar!!


Trots en massa fixande har det hunnit med en hel del lek och här har pappa
stoppat ner skrutt i leklådan =)



Spännande att titta på när det bakas pizza...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0