Far och dotter på äventyr och mamma är själv...

Här startades lördagen klockan 05.45 av att skrutt ville upp och leka. Så vi gick upp och lekte ett tag medans Johan fick lite sovmorgon. Vid sjutiden var skrutt helt slut efter lekandet så då sov vi en stund på soffan och sen vaknade Johan upp och sa åt mig att sova vidare lite och inte tackar jag nej till det ;) Så jag somnade om och sov till klockan 10, ljuvligt! Och när jag går upp så är inte Johan och skrutt hemma och när jag tänkte fter ett tag så komer jag på att han nämnde något om Byggmax, så nu är dom på äventyr och jag har haft en hel lördagsmorgon för mig själv. Jag har hunnit duscha, sminka mig, fixa håret, plocka iordning lite, starta diskmaskinen, packat inför babysimmet och ätit frukost, snacka om att vara effektiv ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta lite av lugnet före stormen, för sen väntar lunch för skrutt, babysim och sen kalas för min kusin Jessica. Med andar ord, härligt fullspäckad dag!

Får inte glömma att säga stort GRATTIS till Rikard på 40-års dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0