Det börjar ta sig...

140 ml välling, det går framåt, sakta, men säkert ;) Så nu är det bara att vänta och se hur länge hon står sig på det innan hon vaknar!?? Men, men, alltid en början...

Johan ligger nerbäddad på soffan med hög feber, stackars "liten", men jag håller tummarna för att han blir frisk till påsk så att vi kan njuta av det fina vårvärdet som utlovats. Själv så tänkte jag sitta lite framför datorn ikväll, läsa lite bloggar, göra mig en kopp te och kika på Greys klockan 21. Jag har missat de två senaste avsnitten, ett för att jag hade på tok för hög feber för att orka hålla ögonen öppna och förra veckan vet jag inte riktigt varför jag missade det, men missade det, det gjorde jag, suck. Men som sagt, ikväll ska jag kolla på Greys, men eftersom Johan är sjuk så får han bestämma kanal på tv´n i vardagsrummet och jag tippar på att han INTE vill kika på Greys s det blir nog Tv för mig inne på kontoret, men det är inet så illa det heller ;)

Greys, here I come...


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktiga ni är som kämpar på med vällingen!! Och jag håller med om att Greys är fina grejor ;)

2010-04-01 @ 08:07:03
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var la inget Greys igår, skiiiit!

2010-04-01 @ 17:43:41
URL: http://tyra.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0