6 månader

Tänk, idag är det exakt 6 månader sen vår lilla Alva kom till världen. Ett helt halvår har sprungit iväg och vi har fått uppleva så mycket LYCKA med vår älskade skrutt! Jag känner mig så glad och privilegiad (stavning?) över att få vara mamma till världens finaste tjej, och att få dela det med Johan gör det ännu bättre! Önskar att alla får uppleva kärleken till ett litet barn någongång, det är helt underbart, trodde verkligen inte att man kunde älska någon så otroligt mycket. Ibland när jag snusar på henne vill jag inte sluta, när jag kramar henne vill jag inte sluta och hennes leende får mig att smälta. Hon gör  mitt liv och ajg är så tacksam!
Älskade lilla Alva, mamma och pappa älskar dig mest i hela vida världen!


Tänk att Alva varit så liten (och jag så svullen) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0