Snart hollywoodfruar

Nystädat kök, nypoppade popcorn, en kopp te och Norska Hollywoodfruar, så ser min kväll ut efter en härlig dag med skrutt. Imorse fick vi finbesök av underbara Lollo som är hemma på besök från Luxenburg, tyvärr hann hon bara vara här en kortis, men tro mig, vi ska nog hinna ses flera gånger inann hon åker hem på söndag ;) Imorrn väntar studentmottagning för min kusin Jessica och innan vi åker dit ska vi försöka hitta en passande present, men jag tror nog minsann att jag har lite idéer ;) Oj, nu är klockan nästan nio så nu blir det hollywoodfruar för hela slanten...
Natti natt och glöm inte att NJUTA av att sommaren äntligen är HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0