Ska såsmåningom flytta...

Jag har bestämt mig för att flytta bloggen till wordpress. Men inte än på ett tag, för innan jag börjar blogga där så vill jag flytta över alla inlägg som jag skrivit här till den nya bloggen, och som ni förstår, det tar tid. 9 månaders bloggande och över 600 inlägg, det är en hel del att kopiera och klistra in ;) Men, men om ett par veckor borde jag nog hunnit med det och då flyttar jag ;) Fast fram tills dess finns jag självklart kvar här, men nu blir det till att klippa och klista lite, lika bra att passa på medans skrutt sover, har hunnit med att flytta september och halva oktober så det är en hel del kvar...

Så jag passar på att säga god natt redan nu... Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0