Liljekonvaljer är enligt mig de vackraste ...

img_0264 (MMS)

Liljekonvaljer är enligt mig de vackraste blommorna som finns! Jag har fått liljekonvaljer av min morfar varje födelsedag sen jag föddes, mina första fick jag på BB. I år fick jag tyvärr inga liljekonvaljer av morfar då han nu är 82 år och tyvärr inte längre har den fysiska orken att plocka dom, hur gärna han än skulle vilja, älskade morfar vad du är underbar! Mormor och morfar är verkligen mina idoler och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dom, men det får bli en annan dag ;) De fina liljekonvaljerna på bilden fick vi ( Alva) av sin snälla farmor och det tackar vi verkligen för! Nu doftar det sommar i köket och det är en underbar känsla, tänk vad lite blommor kan göra en glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0