Underbara dag!

Dagen idag, typisk Madde och Alva dag om man bortser från bakandet ;)
Vi har haft en kanondag som har sett ut som följer, självklart är tiderna ungefärliga och mest ett skämt att jag skrivit dagen som ett schema om det är någon som inte förstår lite ironi så här på kvällskvisten...:

06.00 Vakna, jag fick sova lite till medans Johan lekte med Alva.
06.30 Upp och hoppa för mig med, började sjukt nog att baka och fick höra att det faktiskt bara är tanter som bakar vid den tiden.
07.30 Jag och skrutt tog en tupplur fram till klockan nio =)
09.30 Lämnade hemmet för träff med mammor och bebisar.
10.00 Träffade Elisabeth&Gösta och Jenaette&Nikki-Li för en promenad
11.30 vi kom hem till oss och fikade, lekte och snackade strunt.
13.30 Promenad igen
14.30 Började baka lite till
16.30 J kom hem
17.30 Middag
18.30 Skrutt åt lite gröt och fick ren blöja och pyjamas.
19.00 Vi började gå och lägga oss och nu ligger älskade lilla skrutt och sover i sängen och vi har hela kvällen framför oss. För mig väntar dock en dusch och tvättning av håret eftersom jag hittade GRÖT i HÅRET, hmm kände mig verkligen som en riktigt supermamma då ;) Tänk att min älskade lilal ebbis börjat med gröt, stora tjejen!

Stegräknaren står just nu på 7,6km och det känns riktigt skönt att det blev två promenader idag för imorgon lär det tyvärr inte bli någon för då ska vi fixa en massa till dopet och snön sätter lite käppar i hjulen för långpromenader eftersom plogningen här i Tyresö tyvärr inte är den bästa. Han som plogar i vårt område är en riktigt surgubbe ;) haha


Gösta, Alva coh Nikki-Li leker för fulla muggar, dock hyfsat "stagad" bild ;)
Alva var coola tjejen idag med ACDC tröja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0