Tillbaka i Stockholm =)

Back in business, vi är hemma i Stockholm igen =)
Borta bra,men hemma BÄST!

Tanken var att jag skulle passa på att blogga lite igårkväll, men jag förstod inte hur jag fick igång nya dataskärmen och Johan hade somnat så det blev ingen data alls för min del, suck. Men, men får fixa med alla bilder ikväll istället.

Idag är planen att jag och Alva ska ge oss ut i kylan (-17 grader) och ta en promenad i den friska luften och hoppas på att vi får lite energi av den, eller jag behöver energi, Alva får ta en liten tupplur i vagnen. Ingen idé att gå ut och gå om hon håller sig vaken för det funkar tyvärr inte riktigt att ta upp henne ur vagnen om det är så här kallt, eller hur!? Och det är inte så poppis att bara ligga i vagnen och stirra på sufletten och hennes mobiltigrar, nä, vår lilal skrutt har börjar kräva att det händer saker hela tiden och hon vill gärna vara med och titta på allt runt omkring sig. Antar att det snart blir till att byta till sittdelen så att hon kan se allt, men då finns det inget vindskydd så innan det blir sittdelen måste vi införskaffa en "rånarluva" från Polarn & Pyret, men sen så ;)

Jag har klätt på mig underställ och skidsockar och gjort mig redo. Så nu är det dags att klä på skrutt och göra henne redo för vinterkylan, tacka vet jag hennes fina underställ från Polarn & Pyret så att hon håller sig varm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0