Snökaos hos oss

Det är INTE OKEJ att klockan snart är halv tre och det är fortfarande INTE PLOGAT utanför oss! *AAARRRRGGGHHH*



Vi lyckades inte dra vagnen till garaget så idag blev det bärsele när vi åkte till centrum för att fixa lite todos inför dopet. Dukar och klänning till mig är numera check, men maten får vi ta och handla ikväll när Johan kan följa med och bära. Insåg att jag inte skulle få med mig allt från garaget och hem eftersom jag inte kan köra in på grund av att det inte blivit plogat än, SUCK! Att klaga på att det inet är plogat är helt berättigat enligt mig... Varför betalar vi annars samfällighetsavgift, skatter etc!?? Herregud, kom och ploga nu!

Skrutt ligger och sover middag just nu och jag ska ta och tömma diskmaskinen, jippie vad roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, det är inte okej! Var själv nyss ute och fick gå nedanför trottoaren, alltså nere på gatan för att det inte var plogat. Livsfarligt! Och då bor jag ändå väldigt norröver.

Så, klaga på!

2010-01-28 @ 15:50:29
URL: http://dagarnamedem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0