Sköna söndag!

Blir en snabb uppdatering från dagen:

Johan och Alva åkte iväg på äventyr till Tony på förmiddagen och jag var hemma HELT SJÄLV! Passade på att dammsuga,våttorka och fixa lite här hemma och sen njöt jag av en välförtjänt dusch, herregud, vad det kan vara svettigt att städa ;) Efter deras äventyr så hämtade dom upp mig här hemma och vi åkte ut till min moster och mina kusiner på en fika och fick höra när Linnéa spelade och sjäng på gitarren, varför tänker jag inte berätta ;) men jag kan säga så här, att jag fällde några tårar och hon var riktigt duktig!! På vägen hem åkte vi förbi min mamma och hämtade tvätten som hon hjälpte oss med, TACK. Vi passade även på att prova dopklänningen på Alva och hon var så fin i den, nästan så att jag fällde några glädjetårar till ;) Sen blev det raka vägen hem med en trött madam, så jag la ner henne i vagnen och gick ut på en härlig promenad så att hon fick sova lite innan middagen. Och nu ligger skrutt och sover, jag har precis krängt iväg 20 flyttkartonger på blocket och nu kikar vi på blåsningen och laddar inför en ny vecka med nya äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0