Promenad-varje-dag-med-start-idag!!!

Självklart blev det inget gott igår, bara en kopp te, men den var riktig god ska jag säga ;) Så jag klagar inte..

Idag väntar nya tag. Det har blivit på tok för få promenader de senaste veckorna, mycket beroende på vädret, men även en del på grund av att jag blivit lite bekväm av mig nu när Johan varit hemma med oss på dagarna. Det har lixom funnits andra saker att åka iväg på... Vilken lyx det har varit att vi både har varit hemma samtidigt,riktigt skönt och välbehövligt för oss både och Alva har njutit av att kunna leka en massa med pappa på dagarna, men idag har Johan åkt iväg för att jobba igen så nu jäklar ska jag ta mig i kragen, från och med idag är det promenad varje dag som gäller igen ;) Om det är mer än -10 grader är det ok att hoppa över promenaden, men annars ska vi ta mig tusan ut i den friska luften! Haha, skönt att jag börjar med en bortförklaring, fast jag har i och för sig inte kollat på termometern än, men tippar på att det ligger runt minus fem grader så idag blir det promenad!! JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0