Promenad i kylan.

Jag och Alva har tagit en härlig promenad i kylan idag, 17,3 minusgrader. Promenaden var välbehövlig både för mig och vår snoriga, förkylda lilla skrutt. För min del eftersom de senaste dagarna mest bestått av god mat, snacks och alldeles för lite rörelse och för skruttan eftersom hon behövde lite frisk luft  Och efter promenaden passade Alva på att provsitta skotern innan pappa gav sig iväg på en liten skotertur i kylan. Och nu väntar söndagsmys med en varm brasa, lite god mat, kanske någon bra film och lite söndagssnacks, inte illa ;)

Nä, nu håller Johan Alva ovanför mitt huvud så att hon får kanongrepp i mitt hår, AJ! Med andra ord, Johans sätt att säga att det är dags för honom att åka och handla dagens middag och dags för mig att leka med skrutt =) LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0