Nya dag, nya tag =)

God morgon!

Det gick väl sådär med de nya rutinerna igår, men allt tar sin lilla tid ;)
Skrutt var jätte trött och somnade in när hon ammades, men vaknade upp igen när det var dags att sätat på pyjamas, men hon var inet direkt på strålande humör då så det var inte populärt att ligag ensam i sin egna säng, stackars lilla skrutt. Men jag coh Johan la oss i vår säng som står alldeles intill hennes och till slut somnade hon in, men vaknade tyvärr upp igen efter en timme och var lite orolig/hungrig eftersom hon inte hade ätit klart så efter end el skrikande fick hon komma upp och få mat och då blev hon nöjd och dunade in igen runt nio, halvtio snåret och strax därefter dunade även jag coh Johan in, haha, ja nu är man småbarnsförälder och det märks, men oj så värt det!
Vi ska försöka med rutinerna ikväll igen, men jag tror nog att vi väntar med att vara allt för konsekventa med dem tills skrutts ihärdiga förkylning har släppt.

Men natten gick bra, i alla fall fram till klockan tre, efter första amningen vid 23 och lite vaggande runt klockan ett så gick det att lägga ner skrutt i hennes egen säng igen och hon somnade om utan problem, men vid tre tiden tyckte hon att det var dags att sova mellan mamma och pappa så då fick hon komma och mysa mellan oss, men vid kvart över fyra tassade jag och Alva in i hennes rum för att sova för hon snurrade runt en massa och jag kände att det räckte med att jag vaknade, lika bra att en av oss får sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0