Nacka, texas och nattning.

Nu har vi precis kommit hem från Nacka forum. Johan shoppade lite kläder, jag bytte kläder till Alva och även morbror Robin hittade en tröja eller två ;) Men jag kom hem tomhänt, fast å andra sidan kollade jag aldrig efter några kläder åt mig själv så jag får helt enkelt skylla mig själv.
På vägen hem stannade vi till vid Texas Burger i Sickla och köpte med oss mat hem. Dem har helt klart Stockholms godaste hamburgare. Jag tog en med guacomole, salsa och gräddfil, låter kanske inte som någon höjdare, men den är super god. Rekommenderas starkt om man har vägarna förbi ;)

Annars så har vi städat bort julen här hemma idag, granen har åkt ut, men jag kan ge mig fan på att jag kommer hitta barr lite här och var fram till februari, men det är det värt, för vad vore en jul utan julgran!??
Julgardinerna får dock sitta kvar ett tag till, tills vi har köpt nya i alla fall ;)

Nä, nu är det dags att klä på lilla madam pyjamasen och göra oss redo för nattning. Vi håller tummarna för en natt med mycket sömn, utan täppta näsor och hosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0