Jag behöver något gott!!!

Snacks, jag vill ha snacks, chips, cheeseballs eller en wish, blir glad för vilket som.
Men jag får nog nöja mig med en kopp te för jag orkar verkligen inte gå ut till bilen, öppna garageporten, backa ut bilen, gå ur bilen, stänga garageporten, sätta mig i bilen igen,åka till shell, gå ur bilen, handla, sätta mig i bilen, åka tillbaka, gå ur bilen,öppna garageporten, sätta mig i bilen igen, kämpa med parkeringen, gå ur bilen och  stänga garageporten. Tänk att det ska vara så krångligt att få tag på något gott... Jag har verkligen rotat i alla lådor, skåp och gömmor, hittade lite,lite glass i frysen, men den åt jag upp på fem röda innan Johan hann se den =) haha, men nu sitter jag här med världens snackssug och orkar verkligen inte åka iväg. Lite snacks är jag allt värd nu när jag bara har ett ynka kilo kvar av mina TJUGO kilo som jag gick upp när älskade lilla Alva låg i magen, tänk vad tjock jag var ;)

Hmm, ganska så komiskt att det säkert tog mig längre tid att skriva det här inlägget än vad det hade tagt för mig att: gå ut till bilen, öppna garageporten, backa ut bilen, gå ur bilen, stänga garageporten, sätta mig i bilen igen,åka till shell, gå ur bilen, handla, sätta mig i bilen, åka tillbaka, gå ur bilen,öppna garageporten, sätta mig i bilen igen, kämpa med parkeringen, gå ur bilen och  stänga garageporten.

Nä, nu jäklar ska jag ta och koka mig en kopp te, grönt te, lika bra att vara nyttig när man ändå inte får några snacks. Ska kanske ge mig på ett försök att övertala Johan till att gå ut till bilen, öppna garageporten, backa ut bilen, gå ur bilen, stänga garageporten, sätta sig i bilen igen,åka till shell, gå ur bilen, handla, sätta sig i bilen, åka tillbaka, gå ur bilen,öppna garageporten, sätta sig i bilen igen, parkera (notera att han inte måste kämpa med parkeringen), gå ur bilen och  stänga garageporten.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA!

2010-01-11 @ 00:16:46
URL: http://tyra.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0