Goder morgon

God morgon!

Här håller vi på och leker för fullt, förstår inte var Alva får sin energi ifrån eftersom hon var vaken lite titt som tätt från klockan fyra i natt . Jag gick och la mig vid ett i natt så jag har inte heller fått så mycket sömn, men, men det är bara att le och se det positiva. Jag hoppas dock på att Alva bestämmer sig för att ta en liten förmiddagstupplur, hon somnade vid kvart i nio, men slog upp sina vackra blå igen vid fem i nio, med andra rod ingen direkt tupplur. Men det verkar räcka för henne =) Gullunge! Nu börjar hon bli lite gnällig så jag ska stänga av datorn och försöka få henne att sova lite och sen får vi se vad dagen har att bjuda på !?

Välkommen underbara tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0