God morgon!

God morgon i kylan!

Här står termometern på -16,4 grader ute och 18,2 grader inne och Johan har precis tänt en brasa så att vi får upp värmen lite här inne. Patrik och Vilda ligger fortfarande och sover, men vaknar nog upp vilken sekund som helst och då väntar smarrig frukost och Alva ligger och leker för fullt brevid Johan i soffan. Med andra ord här har veckan redan börjat!
I natt har skrutt sovit riktigt bra (vaknade klockan 7.00 av att Johans mobil ringde, jäkla telefon) och hon har inte alls snuttat en massa som hon gjort de senaste fyra,fem nätterna på grund förkylningen. Jag gav henne näsdroppar innan läggningen igår och dem verkar ha gjort susen, så ikväll blir det näsdroppar igen =)
För efter den här natten känner jag mig riktig utvilad ;) *peppar peppar* Hoppas verkligen att hennes förkylning försvinner snart så att hon får vara frisk och kry, stackars lilla älsklingen!... Hon verkar i och för sig inte bry sig så mycket utan hon är en solstråle precis som vanligt, en solstråle som sover lite mer på dagarna så att hon orkar med, men annars verkar hon inte känna av förkylningen så mycket, *peppar peppar*

Nu ska jag smyga in i vardagsrummet igen där brasan sprakar och mysa lite med mina älsklingar! LYCKA på hög nivå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0