Fredag, underbara fredag

Här är vi vakna sen en timme tillbaka efter ännu en bra natt utan snuttande. Eller jag och Alva är vakna, Johan ligger fortafarande och myser i sängen och njuter av att äntligen få ha lite semester, det är han värd! Men när han vaknar är min plan att krypa ner i ett varmt skumbad. Tänk vilken bra start på fredagen, först morgonmys med världens bästa dotter och sen ett skumbad. Sen är jag redo för helgen!

Vi har inga direkta planer för helgen, men jag är lite sugen på att taen tripp till Frasta och kika in tant Idas nya lya, och jag tror minsann att Alva också är lite sugen på det. Och om jag inte missminner mig så är Ida ledig idag!? Men det får jag väl inte evta förrens om några timmar för om jag ringer och väcker henne nu lär vi aldrig mer vara välkommna på besök,men klockan nio, tio slår vi nog en signal, herregud, hon kan ju inte sova bort hela dagen ;)

Nu står LEK i agendan =) Det är underbart att leka med lilla skrutt och se lyckan i hennes ögon när något är riktigt kul, tror bestämt att vi ska börja med att flyga lite flygplan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0