Blir nog en tidig fredag

Jag har precis konstaterat att det blir en tidig fredag idag, känner mig trött och behöver sömn så snart väntar sängen. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag ändå inte gå och lägga mig förrens tidigast om en timme eller två utan småplocka, fastna lite framför tv´n, tömma diskmaskinen som nyss blev klar, plocka fram badkläder inför babysimmet etc,etc. Hmm var det fredagkväll!?? ;) Känner mig dock lyckligt lottad och skulle inte byta bort en sekund av mitt liv, inte en chans!!

Skrutt ligger och sover ( i egen säng) och Johan är hemma hos Jenny&Gianni och jag slökollar på Let´s Dance och äter...tada...CHEESEBALLS =) Eller nja, äter och äter, jag har redan svullat i mig nästan hela påsen, illa, jag vet, men det är faktiskt fredag och bara 4 hekto kvar till inskrivningsvikten. 
Det känns dock lite småjobbigt att dra på sig bikini imorgon inför babysimmet, men jag antar att jag inte är den enda som bävar inför det!? Känns som att majoriteten av alla mammor kommer att känna som jag gör, fast nä, jag ska känna mig snygg imorgon och där med basta.

God natt alla underbara och hoppas att ni njuter av fredagen och att ni alla får en UNDERBAR helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Madde, du är lär ju vara smalast av alla!!!

2010-01-15 @ 23:43:31
URL: http://tyra.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0