Bilhelvete

Usch, vad jag blev sur, frustrerad, förbannad och ja till och med lite röksugen (rökte INTE!!!) när BILJÄVELN inte ville starta när jag stod på Lidl parkeringen efter att ha handlat snus åt min älskade J. Varför skulle jag vara dumsnål och handla snus på Lidl och tjäna hela 6kr istället för att handla på Shell!?? För om jag hade handlat på Shell hade bilen garanterat startat, en bil strejkar ALDRIG när man är på ett ställe där det finns bilkunnig personal och andra människor... Tack Anders för skjutsen hem!! (Inte för att du läser min blogg, men ändå) Men nu är bilen hemma, anders fick skjutsa tillbaka Johan till bilen och sen löste sig allt med lite startkablar och om någon mer får problem med en Bmw 330 så sitter batteriet i bagageluckan och inte i motorhuven, kan vara bra att veta ;)

Men nu är vi i alla fall hemma och bilen står i garaget, Alva sover, johan kollar på tv och jag ska gå och göra lite te åt oss och sen ska vi NJUTA av att det är en helt vanlig onsdagskväll!


Så här SÖT är min lilla skrutt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0