Vinterkräksjukan är min skräck

Idag var tanken att vi skulle hem till Fanny och William och leka, fika och snacka skit med en massa kompisar till både mig och Alva. Tyvärr har vinterkräksjukan satt käppar i hjulen, tack och lov är det inte vi som är sjuka utan Fannys sambo så då vågar vi oss verkligen inte dit. Vi får helt enkelt styra upp det någon annan dag istället.
Usch, vinterkräksjukan är verkligen min största skräck, jag HATAR att kräkas. Senast var under förlossningen så nu i efterhand var det ju värt det och innan det var när jag åt olivtapenad under graviditeten, men annars har jag lyckats klara mig från helvetet de senaste åren =)

Men idag är det ju onsdag  och onsdagar innebär promenad med ammamgruppen. Trtodde att vi skulle "missa" den idag eftersom vi skulel till Fanny, emn som sagt planerna har ändrats så idag blir det promenad vid 10snåret med mammagruppen, så lite skitsnack och fika blir det ändå ; Vem vet, kanske vi lurar hem alla till oss och äter lite tårta igen ;)

Nä, nu ropar madam på mamma och vill leka,jag tror bestämt att giraffen har ramlat och därför inte kan följa efter henne mer!?? Eller så börjar hon bli trött!?? Det blev väääldigt lite sömn för mig och skrutt från halv fem i natt, så en tupplur blir det allt nu på morgonen =) Och tro mig, den behövs för jag orkar knappt hålla ögonen öppna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0