vilja av stål

Undar vem madam fått sin beslutsamhet ifrån!?? Mig eller Johan? Jag försöker förklara för henne att hon borde verkligen sova, men, nej,nej idag har Alva bestämt sig för att vara en bebis som totalvägrar att sova på dagen och varför ska man äta mat när mammas tutte fortfarande finns kvar!?? Hon har en vilja av stål lilla skrutt, men, men. Jag har iaf ätit riktig lunch och madam har fått bröstmjölk, men sova, nej det vill hon inte...suck... Nä, nu ska vi ge oss ut i friska luften och hoppas på sömn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, jag vet nog vem hon fått sin envishet ifrån! älskar dig kram mamma

2010-02-18 @ 20:49:55
Postat av: mamma

Hm, jag vet nog vem hon fått sin envishet ifrån! älskar dig kram mamma

2010-02-18 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0