Vaccinering står på schemat

Idag ska vi upp till BVC vid klockan 10 för Alvas 5-månaders vaccination. Usch, det gör ont i hela mig när hon får sprutorna, en i vardera ben. Hon är en duktig tjej, men jag skulle göra allt i världen för att ta smärtan istället för henne. Hmm, typiska mammakänslor antar jag!?? Någon som känner igen sig!?? Jag håller tummarna för att hon mår lika bra idag som efter förra vaccineringen *peppar,peppar*, men för säkerhets skull så ska jag ställa fram alvedonen så att jag slipper leta efter den och om den står framme slipper vi förhoppningsvis använda den...

Kommentarer
Postat av: maria

Jag håller tummarna! :)

2010-02-04 @ 10:09:03
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0