Utvilade!!

YES, det funkade!!
Skrutt och jag har precis stigit upp efter en väldigt bra natt med massor av sömn för oss båda =) Hon vaknade för lite mat vid elva,halvtolv tidewn och somnade efter lite amning om igen helt själv! Sen vaknade hon vid tre, men då fick hon ingen mat utan jag vaggade henne lite och sen fick hon sova brevid mig i sängen (utan amning) och vaknade upp igen runt fem för lite mat och sen sov hon till halv sju. Alva verkar trivas kanon i sitt rum och trivs hon så är jag överlycklig ;) med andra ord, ingen nattamning i natt och hon sov helt själv! Jag är mäkta stolt över min älskling och jag känner mig riktigt utvilad och laddad inför dagen som består av mammagrupp på Bvc och sen fika hemma hos Jeanett&Nikki-Li.

Måste dock dra till med en *peppar,peppar* för jag håller tummarna för en lika bra kväll/natt även idag, men annars är jag i alla fall riktig glad över natten som precis har varit!  

Ha en underbar onsdag allihoppa och NJUT av livet och glöm inte att uppskatta de små tingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0