Underbara sol

Underbara SOL, idag har det varit kanonväder, men trots det fina vädret blev det bara en kort promenad hem till Helen&Leo för att träffa Jeanette&Nikki och Jennie&Ella. Väl hemma hos dem bjöds det både på lunch, fika , massa lek för småttingarna och skitsnack för mammorna. Helen bjöd på en jätte god latte och nu måste jag verkligen komma ihåg att fråga vad det var för maskin som gjorde denna underbara latte, för en sån vill jag verkligen ha!!  Det känns inte alls som att det var så länge sen som alla vi mammor träffades för allra första gången uppe på Bvc och hade babymassage med våra småttingar, men det har redan gått nästan 4 månader och nu närmar sig småttingarna halvåret... Vart har tiden tagit vägen!??
Är glad över att jag träffat ett så skönt gäng av mammor och småttingar, Tack för idag tjejer, och Leo så klart!

Trots att det bara blev en kort promenad stannade ändå stegräknaren på 6,3 km efter dagen, i och för sig inte så konstigt med tanke på att vi även gick hem, men ganska så skönt att ändå ha gått en del utan att det känns som det. Tänk om det alltid kunde vara så.


Underbara sol, självklart fick solglasögonen åka på för att få lite "vår" känsla.
Jeanette och jag på väg hem till Helen.


Alla kompisar, men det var svårt atat få alla att titta åt ett och samma håll...


Nikki och Alva har rullat iväg för att snacka lite.


Kommentarer
Postat av: juha heinonen

jag alskar er alla.mycket bra bloggsida pa min ara.ar pa jackt efter klader till alva sander paket nasta vecka,har glomt att sanda h

alvas aktiekonto men det ar lopande dras fran mitt konto varje manad.vet ej nar jag kommer hem till sv juli eller sa.pussa lilla alva fran mig morfar

2010-02-25 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0