Underbara Söder

Å, vad jag älskar att fika och strosa runt på söder (Både södermalm och min söder) med en underbar vän och idag var det precis vad vi gjorde. Först mötte vi upp Ida för en fika med latte och semla. Alva passade på att sova lite i vagnen vilket gjorde att jag och Ida hann snacka lite skit innan skrutt vaknade och ville vara med. Sen blev det en liten promenad runt söder och innan vi visste ordet av det så var vi nere vid båten som åker över till Hammarby Sjöstad, så vi hoppade på och lämnade söder bakom oss. Det blev en latte till, men denna gång gåendes ;)
Ida följde med hem till oss på lite ugnspannkaka och efter maten klämde jag faktiskt i mig en semla till, denna gång hemmagjord, de ni... Okej, jag bakade inte sjäva bullen själv, men resten var iaf gjort av mig ;)

Tack, underbara Lillan för en jätte trevlig dag! Tänk att vi kännt varandra HELA livet, det är stort!


Klart att man vill vara vaken när det vankas fika...


Vänner för livet på båten över till Hammarby sjöstad.


Min smarriga semla =)

Kommentarer
Postat av: Tant-ida

Älskar dig

2010-02-16 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0