Stel rygg

Alva somnade i sin egen säng även igår *lycka* Men det blev amning även under natten och hon sov sisådär från tretiden, men, men det är bara att kämpa på. Vi har tagit oss en liten tupplur i soffan nu på morgonen och även hunnit med ett skönt bad så nu är vi redo för dagen då vi har en date inbokad med Sanna och Ofelia. det känns bra att skrutt klarar av att somna själv *peppar peppar* för min rygg börjar säga ifrån igen. Hoppas innerligt på att Johan kan/vill ge mig lite massage ikväll för jag år sååå stel!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaaaaaa, jag är så dålig på att ha mobiltelefon, haha! Nu har jag inte ens nå pengar på den tror jag. Ska fylla på o slå på ljudet. Ha ha! Nästa vecka kan vi kanske leka lite? Heeeeeej!

2010-02-11 @ 10:39:12
URL: http://tyra.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0