Sovmorgon

Ny vecka, nya äventyr!

Jag och Alva tog sovmorgon idag, inte mig emot. Skrutt vaknade som vanligt runt halvfemtiden och ville leka, men vid strax efter klockan sex somnade vi om igen och sov till kvart över åtta. Jag håller tummarna för att skrutts lilla "lektimme" vid fyra,fem tiden försvinner snart och att hon istället sover och gärna fram till åtta ;)

Nu är vi i alla fall vakna och jag ska alldeles strax ta och äta lite frukost. Vi har inga planer idag utan vi tar dagen (och veckan) som den kommer. Hmm, kanske blir öppna förkolan i eftermiddag eller så blir det bara en lugn dag hemma. Johan jobbar i tyresö idag så har vi tur så kommer han hem och äter lunch med oss, om han gör det så vet jag i alla fall en liten tjej som skulle blir överlycklig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0